Naši ľudia pre prospech našich klientov, zákazníkov a aj nás
Aktuálna situácia na trhu významne ovplyvňuje aj silné a stabilné spoločnosti, akou je aj Intrum. Je pre nás veľmi dôležité, aby sme neustále inovovali a zefektívňovali svoje interné procesy. A kto pozná interné procesy lepšie ako naši vlastní zamestnanci? Preto sme im dali priestor prezentovať a rozvinúť zaujímavé nápady. Zorganizovali sme Intrum Hackhathon 2023. Víťazný projekt prinesie zákazníkom nové alternatívy pre rýchlejšie a flexibilnejšie splatenie svojho dlhu.
Od úplného začiatku sme dali možnosť zapojiť sa do procesu všetkým zamestnancom. Spolu predostretli návrh na 28 projektov. Následne sme vybrali 4 finálne témy, na ktorých jednotlivé tímy intenzívne pracovali.
Urobili sme to nezvyčajným spôsobom
Hackhathon prebiehal 4 dni. Každý deň pracoval jeden projektový tím. Následne na spoločných firemných raňajkách nám jednotlivé tímy odprezentovali navrhované riešenia, ich prevádzkové prínosy, technické požiadavky, dopady na efektivitu práce, finančné úspory a niektoré dokonca už aj technicky predpripravili. O víťazovi rozhodla odborná komisia.
Všetky štyri zúčastnené projekty boli schopné za jeden pracovný deň priniesť skutočne zaujímavé nápady a jednoznačne všetky štyri budeme v istej forme aj realizovať v praxi. Víťazný projekt sa od ostatných odlišoval najmä originálnym nápadom a zaujímavým prístupom k štandardnému procesu. Práve táto originalita zavážila pri našom rozhodovaní.Martin Musil, výkonný riaditeľ Intrum Slovakia a predseda rozhodovacej komisie
Čestnosť. Empatia. Odhodlanie. Riešenia.
To sú hodnoty spoločnosti Intrum. A my sme znova dokázali, že to nie sú len prázdne slová, ale nimi naozaj žijeme. Na hackathone sa napokon priamo alebo nepriamo zúčastnila viac ako polovica firmy. Naši kolegovia ukázali, že majú obrovský potenciál a dokázali priniesť množstvo nápadov, ktoré nám môžu už v blízkej budúcnosti významne pomôcť.
Intrum si na lokálnej aj globálnej úrovni váži svojich zamestnancov a považuje ich za najdôležitejšie aktívum. Pri službách správy pohľadávok je to obzvlášť dôležité, pretože spravujeme milióny prípadov. A ja som skutočne hrdý na svojich kolegov. Sú vysoko angažovaní a majú reálny záujem zlepšovať fungovanie spoločnosti. Aj touto formou sa im chcem poďakovať.Martin Musil
V Intrume chceme aj takýmito postupmi potvrdiť našu pozíciu lídra. Záleží nám na tom, aby sme prinášali nové riešenia. Nové návrhy predstavujú nie len zlepšenie našich interných procesov. Slúžia v prvom rade pre prospech klientov, pretože vďaka nim dokážu efektívnejšie spravovať svojich náročných zákazníkov. Je to tiež pre prospech samotných dlhujúcich zákazníkov, ktorí takto získajú jedinečnú možnosť ľahšie a rýchlejšie sa zbaviť svojich finančných problémov. A nemalej miere kreujeme a smerujeme celé odvetvie správy pohľadávok.