Od zúfalstva k úspechu: Odvážny príbeh matky, ktorá nepodľahla dlhovej pasci
Sme nadšení zdieľať príbeh našej zákazníčky. Dôverovala nám v ťažkých časoch a dnes už je bez dlhov. Ukazuje to, že pozitívna komunikácia môže podporiť človeka a vybudovať dlhodobý vzťah so zákazníkom, aj v náročných odvetviach, akým vymáhanie pohľadávok nepochybne je. Začítajte sa a inšpirujte sa jej príbehom.
Do problematickej situácie som sa dostala, keď môj bývalý manžel začal piť a jeho financie išli mimo rodiny. Splácala som hypotéku zo svojho platu, živila dve deti a na ostatné mi nezostalo.
Časom, keď deti odrástli, začala som riešiť svoje problémy s dlhmi. Chcela som si vybaviť nejaký úver na vyplatenie úverov, ale nikto mi nepomohol, lebo som mala zápis v registri.
Po vymáhaniach a telefonátoch, že nesplácam sa mi ozvala spoločnosť Intrum. Ponúkli mi riešenie splácania, najprv na pol roka a pri riadnom splácaní mi predĺžili dohodu. Splátky mi nastavili tak, aby som to zvládala splácať.
Prístup zamestnancov ma milo prekvapil. Vždy, keď mi niekto volal, bol ústretový a vedel aj poradiť a pochopiť, aj keď som mala nejaký problém so splátkou.
Časom mi ponúkli splácanie ako v banke, presne vypočítané splátky aj konečnú sumu, ktorá sa nezvyšuje ako pri splátkach v iných spoločnostiach, ktoré odkupujú omeškané úvery.
Moja rada nakoniec: odporúčam každému, kto má problém splácať úver a nechce sa dostať do problémov, aby komunikoval s bankou a v prípade, že sa tak stalo, nech komunikuje so splátkovou spoločnosťou, ktorá odkúpila jeho úver, lebo vždy sa dá všetko vyriešiť.Monika z okr. Nové Mesto nad Váhom, spokojná zákazníčka Intrum Slovakia