Zraniteľnosť zákazníka
Pre spoločnosť Intrum je dôležité zabezpečiť, aby sme so zákazníkmi narábali na základe ich situácie. Sme si vedomí, že problémy s duševným a fyzickým zdravím môžu zákazníkov ovplyvniť rôznymi spôsobmi. Snažíme sa preto v prvom rade identifikovať zraniteľnosť zákazníkov.
Zraniteľnosť môže mať rôzne podoby. Môže vychádzať z finančnej situácii zákazníka, jeho duševného stavu, či fyzického zdravia. Je nevyhnutné pristupovať ku každému človeku individuálne. Naše služby prispôsobuje identifikovaným potrebám zákazníka. Napriek problémom s duševným alebo fyzickým zdravím, môže byť zákazník aj naďalej schopný prijímať príslušné finančné rozhodnutia.
Zákaznícka orientácia je stredobodom našej kultúry. Sme odhodlaní zákazníkom poskytovať čo najlepšie služby. Patria k tomu aj jasné a prehľadné informácie, ktoré im umožnia riešiť dlhy v dôvernosti, hoci majú ťažkosti.
Spoločnosť Intrum využíva širokú škálu externých odborných znalostí a nástrojov na školenie o zraniteľnosti. V Spojenom kráľovstve k nim patria osvedčené postupy od Money Advice Trust, Chrisa Fitcha - 21 krokov a Asociácie úverových služieb. Zamestnanci sú vedení k tomu, aby pochopili situáciu zákazníka a riadili sa zdravým rozumom. Absolvujú pravidelné školenia a koučing, najzákladnejším vodítkom je pre nich náš Kódex správania. V prípade pochybností sú dané prípady postúpené tímu starostlivosti o zákazníkov.
Medzi modely a systémy, ktoré používame, patria napr:
Životné situácie sú rozmanité. Naši ľudia sú preto vedení a podporovaní vo flexibilite, jednak v prístupe k zákazníkovi a tiež pri správe zverených prípadov. V Intrume neustále kontrolujeme svoje postupy, aby sme zabezpečili, že každá komunikácia bude prispôsobená potrebám zákazníka. Môžete si byť istí, že vaši zákazníci sú u nás v bezpečí v zodpovedných rukách.