Správa účtovnej knihy
Bez ohľadu na veľkosť vašej firmy môže byť náročné udržať si prehľad o fakturácii. Vieme pre vás pripraviť individuálne riešenie. Preberieme starostlivosť o vašu účtovnú knihu pri správe pohľadávok, čím znížite náklady a zlepšíte tok hotovosti.
Tzn. že každodennú fakturačnú rutinu a kontrolu pohľadávok urobíme za vás - každý deň. Vďaka takémuto individuálnemu riešeniu môžete zabezpečiť aktuálnosť svojej účtovnej knihy a urýchliť obeh pohľadávok. Zároveň si uvoľníte čas a zdroje pre svoje vlastné hlavné podnikanie.
Výhody kooperatívneho partnerstva pre vašu spoločnosť:
Aktuálny prehľad o pohľadávkach z predaja
Zlepšenie riadenia rizík
Lepší peňažný tok
Úspora času a ostatných zdrojov
Prečo by ste mali mať definované zásady fakturácie?
Okrem jasných a prehľadných faktúr by váš podnik mal mať definované tiež zásady fakturácie, aby každý v organizácii poznal pokyny pre nových zákazníkov a fakturáciu. Mali by ste tiež formalizovať svoje všeobecné postupy pre fakturáciu, upomienky a požiadavky.
Chcete zistiť, čo vieme pre vás urobiť? Spravte prvý krok k našej vzájomnej spolupráci
-
1
Kontaktujte nás vyplnením formulára
-
2
Náš predajný tím sa vám ozve, aby sme presne identifikovali vaše potreby
-
3
Spoločne navrhneme najvhodnejšie riešenie. To sa odvíja od veľkosti vašej firmy, počtu, veku a výšky pohľadávok a ostatných požiadaviek
-
4
Zrealizujeme službu s najvyššími etickými a zákonnými štandardmi. Ak budete mať záujem následne navrhneme ďalšie možnosti spolupráce
Tu môžete začať proces a stať sa naším klientom
Určujeme smer k prosperujúcemu podnikaniu
loading...