TS: Slovenské firmy na križovatke.  

Naskočia na vlnu AI revolúcie?

Čítať viac ›

Správa účtovnej knihy

Bez ohľadu na veľkosť vašej firmy môže byť náročné udržať si prehľad o fakturácii. Vieme pre vás pripraviť individuálne riešenie. Preberieme starostlivosť o vašu účtovnú knihu pri správe pohľadávok, čím znížite náklady a zlepšíte tok hotovosti. 

 

Tzn. že každodennú fakturačnú rutinu a kontrolu pohľadávok urobíme za vás - každý deň. Vďaka takémuto individuálnemu riešeniu môžete zabezpečiť aktuálnosť svojej účtovnej knihy a urýchliť obeh pohľadávok. Zároveň si uvoľníte čas a zdroje pre svoje vlastné hlavné podnikanie.

 

Výhody kooperatívneho partnerstva pre vašu spoločnosť:

Aktuálny prehľad o pohľadávkach z predaja

Zlepšenie riadenia rizík

Lepší peňažný tok

Úspora času a ostatných zdrojov


Prečo by ste mali mať definované zásady fakturácie?

Okrem jasných a prehľadných faktúr by váš podnik mal mať definované tiež zásady fakturácie, aby každý v organizácii poznal pokyny pre nových zákazníkov a fakturáciu. Mali by ste tiež formalizovať svoje všeobecné postupy pre fakturáciu, upomienky a požiadavky. 

 

Ako efektívne sformalizovať zásady fakturácie?


Chcete zistiť, čo vieme pre vás urobiť? Spravte prvý krok k našej vzájomnej spolupráci

  • 1

    Kontaktujte nás vyplnením formulára

  • 2

    Náš predajný tím sa vám ozve, aby sme presne identifikovali vaše potreby

  • 3

    Spoločne navrhneme najvhodnejšie riešenie. To sa odvíja od veľkosti vašej firmy, počtu, veku a výšky pohľadávok a ostatných požiadaviek

  • 4

    Zrealizujeme službu s najvyššími etickými a zákonnými štandardmi. Ak budete mať záujem následne navrhneme ďalšie možnosti spolupráce


Tu môžete začať proces a stať sa naším klientom

Určujeme smer k prosperujúcemu podnikaniu