TS: Slovenské firmy na križovatke.  

Naskočia na vlnu AI revolúcie?

Čítať viac ›

Centrum multinárodného vymáhania - Intrum Hub

Centrum multinárodného vymáhania Intrum Hub vám umožňuje centralizovať inkasné aktivity v rôznych krajinách, prispôsobiť sa miestnym regulačným požiadavkám a zabezpečiť individuálny prístup k zákazníkom. Ponúkame vám jediný vstupný bod pre vaše potreby v oblasti vymáhania pohľadávok v celej Európe. To znamená, že môžete znížiť zložitosť operácií riadenia pohľadávok, zlepšiť tok hotovosti a zvýšiť efektivitu.

 

Čo vám prinesie využívanie centra multinárodného vymáhania?

Centralizované služby

Jednotné vykazovanie a riadenie

Jedno kontaktné miesto z obchodného aj prevádzkového hľadiska

Jedna integrácia


Jedno kontaktné miesto pre všetky vaše trhy

Intrum Hub sa pre vás stane jediným vstupným bodom pre vaše potreby v oblasti vymáhania pohľadávok v celej Európe. Jedno kontaktné centrum z hľadiska obchodného aj prevádzkového.

Synchronizácia služieb na jednom mieste

Pripojením vašej organizácie k Intrum Hubu zabezpečíme synchronizáciu všetkých našich služieb. Súčasne získte prístup do klientskeho portálu, ktorý poskytuje kompletný prehľad o pohľadávkach a stave platieb a úkonoch vykonávaných na jednotlivých prípadoch zo všetkých krajín.

Starostlivé a férové spracovanie

Starostlivým a spravodlivým zaobchádzaním soo zákazníkmi vám Intrum pomáha rýchlejšie získať platby, aby ste sa mohli sústrediť na rast svojho podnikania. Ku zákazníkom pristupujeme empaticky a s rešpektom. Komunikujeme s nimi v ich jazyku.

Často kladené otázky

FAQ - Centrum multinárodného vymáhania Intrum Hub | Intrum

Ako to funguje?

Centrum Intrum Hub funguje ako hlavná prijímacia kancelária. Je zodpovedné za všetky prevádzkové a výkonnostné aspekty zmluvy. Výhodou je, že tak získate jediné kontaktné miesto a jednotný proces výmeny dát, čím sa zníži zložitosť vášho interného procesu riadenia pohľadávok.

 

Pripojením vašej organizácie na Intrum Hub zabezpečíme synchronizáciu všetkých našich služieb. Intrum sa postará o celú koordináciu a zabezpečí, aby vaše prípady správne spracovala jedna z pobočiek v príslušnej krajine a to v súlade s miestnymi právnymi predpismi a platobnými zvyklosťami. Intrum riadi kompletný tok informácií. Informácie, ktoré sa vracajú, sú centralizované a transformované do jednotného prehľadu. Vďaka tomu máte jasný prehľad o svojich prípadoch bez ohľadu na to, kde sa vaše prípady spracúvajú.

Je toto riešenie obmedzené na určité služby?

Toto riešenie nás ani vás nijako nelimituje. Jednotlivé služby je možné nakombinovať pre rôzne krajiny. Napríklad vieme vám nastaviť centrálne riadený proces pripomienok a upomienok. V Intrume spolupracujeme s klientom na návrhu služieb, aby vyhovovali presne jeho potrebám.

Budeme mať možnosť digitálnej kontroly?

Toto centrálne riešenie je tiež základom pre centrálne monitorovanie vašich prípadov. Budete mať k dispozícii centrálny online portál. Budete môcť sledovať svoje prípady bez ohľadu na to, odkiaľ sú riadené a kde sú spracovávané.

Čo ak budeme chcieť expandovať?

To je v poriadku. Hlavnou výhodou služby vymáhania pohľadávok cez Intrum Hub je, že môže bez námahy rásť súbežne s vami a obslúžiť viac trhov. Zásadné rozšírenia IT a zmeny v zmluvách nebudú potrebné.

Môžeme získať globálnu zmluvu pre všetky krajiny, v ktorých pôsobíme?

Áno, spoločnosť Intrum ponúka aj globálne zmluvy so samostatným dodatkom pre každú krajinu. Výhodou je, že v prípade rozšírenia na nové trhy nie je potrebné vypracovať novú zmluvu. Jednoducho sa k zmluve pridá dodatok. Zjednodušuje sa tým celý proces vyjednávania a administratívy.

Mám obavy o povesť svojej značky

V spoločnosti Intrum vieme, že značka je dôležitá. Ku všetkým dlhujúcim zákazníkom pristupujeme eticky a čestne. Snažíme sa zistiť ich skutočnú finančnú situáciu. S jednotlivcami aj podnikmi spolupracujeme na nastavení realistických a udržateľných splátkových kalendárov.

Aká je cena?

V centre Intrum Hub platíte cenu za každú krajinu vychádzajúcu z daných trhových cien. To zaručuje konkurencieschopné ceny bez ohľadu na lokalitu. Kontaktujte nás a zistite viac informácií o krajinách, ktoré sa týkajú vášho podnikania.

4 hlavné výzvy pre riadenie pohľadávok u globálnych spoločností

Pre globálne spoločnosti je nevyhnutné mať prehľad o svojom podnikaní z hľadiska riadenia pohľadávok. Orientácia vo viacerých právnych prostrediach je náročná, obzvlášť pri vysoko regulovanej oblasti vymáhania pohľadávok.

 

Prečítajte si viac o tom, čo sme urobili, aby bol pre vaše multinárodné inkaso Intrum Hub spoľahlivým partnerom.

“Sme tam, kde nás potrebujete, keď nás potrebujete. Vďaka odborníkom na správu pohľadávok, službám a riešeniam, ktoré pokrývajú všetky krajiny sveta, vieme, ako zabezpečiť, aby ste dostali zaplatené a chránili tak svoju značku, povesť a podnikanie.”

Michael Donahue, Head of Partner Network Relations & International Business Support Global Operations, International & Multinational Operations

Chcete zistiť, čo vieme pre vás urobiť? Spravte prvý krok k našej vzájomnej spolupráci

  • 1

    Kontaktujte nás vyplnením formulára

  • 2

    Náš predajný tím sa vám ozve, aby sme presne identifikovali vaše potreby

  • 3

    Spoločne navrhneme najvhodnejšie riešenie. To sa odvíja od veľkosti vašej firmy, počtu, veku a výšky pohľadávok a ostatných požiadaviek

  • 4

    Zrealizujeme službu s najvyššími etickými a zákonnými štandardmi. Ak budete mať záujem následne navrhneme ďalšie možnosti spolupráce


Tu môžete začať proces a stať sa naším klientom

Určujeme smer k prosperujúcemu podnikaniu