Dostali ste od nás správu?
Chcem zaplatiť
Ak budete postupovať podľa pokynov v upomienke alebo liste, potom bude o všetko postarané! Môžete sa tiež prihlásiť do systému a urobiť platbu. V tomto prípade nebudete musieť zadávať všetky údaje o platbe.
Čítať viac ›Overenie stavu
Zistite, či inkaso úhrad pre vašu faktúru neskončilo.
Čítať viac ›Už ste úhradu urobili
Ak ste už faktúru uhradili, je niekoľko možností, čo sa bude diať ďalej.
Čítať viac ›Nastavenie platobného plánu
Nemajte obavy! Vo väčšine prípadov si môžete posunúť dátum platby alebo nastaviť platobný plán, ktorý pozostáva z mesačných splátok.
Čítať viac ›Aké sú moje možnosti?
Najdôležitejšia vec je zistiť, kto je váš veriteľ a aká je vaša situácia. Ak si nie ste istý, čo máte robiť, vždy môžete kontaktovať naše zákaznícke centrum.
Čítať viac ›Faktúra je nesprávna
Prosím, kontaktujte naše zákaznícke centrum, čo najrýchlejšie.
Čítať viac ›Prídite a porozprávajme sa
S platnosťou od 1. septembra 2023 vás opäť radi privítame aj na osobnom stretnutí v našej centrále v Bratislave. Počas stránkových hodín môžete využiť osobné poradenstvo, prípadne nám priniesť dokumentáciu. Platba v hotovosti na mieste však nie je možná.
Čítať viac ›loading...