
Dostali ste od nás správu?

Chcem zaplatiť

Ak sa budete riadiť pokynmi uvedenými v upomienke alebo liste, všetko vybavíte rýchlo a jednoducho. Môžete sa tiež prihlásiť do svojho účtu v zákazníckom portále a vykonať platbu – údaje o platbe už budú predvyplnené, takže ušetríte čas.
Čítať viac ›
Overenie stavu

Zistite, či ešte prebieha inkaso vášho dlhu alebo je už ukončené.
Čítať viac ›
Už ste úhradu urobili

Ak ste už faktúru uhradili, je niekoľko možností, čo sa bude diať ďalej.
Čítať viac ›
Nastavenie splátkového kalendára

Nemajte obavy! Vo väčšine prípadov si môžete posunúť dátum platby alebo nastaviť splátkový kalendár, ktorý pozostáva z mesačných splátok.
Čítať viac ›
Aké sú moje možnosti?

Najdôležitejšia vec je zistiť, kto je váš veriteľ a aká je vaša situácia. Ak si nie ste istý, čo máte robiť, vždy môžete kontaktovať naše zákaznícke centrum.
Čítať viac ›
Faktúra je nesprávna

Prosím, kontaktujte naše zákaznícke centrum, čo najrýchlejšie.
Čítať viac ›
Prídite a porozprávajme sa

S platnosťou od 1. septembra 2023 vás opäť radi privítame aj na osobnom stretnutí v našej centrále v Bratislave. Počas stránkových hodín môžete využiť osobné poradenstvo, prípadne nám priniesť dokumentáciu. Platba v hotovosti na mieste však nie je možná.
Čítať viac ›