Chráňte sa pred podvodnými telefonátmi a správami 

Intrum vás nikdy nebude žiadať o poskytnutie osobných údajov, ako sú heslá, platobné údaje alebo overovacie kódy, telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom SMS. Ak dostanete takúto žiadosť, nereagujte na ňu. Ak sa chcete chrániť pred podvodníkmi, prihláste do zákazníckeho portálu cez zelené tlačidlo Môj účet, a zistite, či máte u nás prípad. Prípadne nás kontaktujte priamo. Údaje nájdete v sekcii Kontakt.

Mám viacej dlhov, čo mám robiť?

Aké sú moje možnosti?

Mám viacej dlhov, čo mám robiť?

Kontaktujte nás pre pomoc s vašimi dlhmi

Neuhradené záväzky môžu spôsobiť problémy pri získavaní ďalších pôžičiek alebo úverov. Pravdepodobne budete evidovaný v úverovom registri. Ako náhle začnete splácať, budeme príslušné informácie aktualizovať.

Sme tu na to, aby sme vám pomohli dať vaše finančné záležitosti doporiadku. Kontaktujte nás a pozrieme sa na to, aké sú vaše možnosti.


Mám viacej dlhov, čo mám robiť?

Urobte si prehľad

Ak ste dostali od nás list s prístupovými údajmi do nášho online systému, znamená to, že v ňom máte svoj účet a môžete sa doňho prihlásiť a zistiť stav vašich záväzkov. Prihlásiť sa môžete kliknutím na tlačítko "Môj účet".

Ponúkame niekoľko možností, ako môžete svoj dlh vyrovnať. Ak by ste chceli svoju faktúru uhradiť, tu môžete zistiť svoje možnosti. Ak potrebujete pre úhradu viacej času, môžete uvažovať o platobnom pláne prípadne o odložení platby. Viacej informácii o týchto možnostiach získate tu.

Kontaktujte nás