Chráňte sa pred podvodnými telefonátmi a správami 

Intrum vás nikdy nebude žiadať o poskytnutie osobných údajov, ako sú heslá, platobné údaje alebo overovacie kódy, telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom SMS. Ak dostanete takúto žiadosť, nereagujte na ňu. Ak sa chcete chrániť pred podvodníkmi, prihláste do zákazníckeho portálu cez zelené tlačidlo Môj účet, a zistite, či máte u nás prípad. Prípadne nás kontaktujte priamo. Údaje nájdete v sekcii Kontakt.

Nesúhlasím s dlhom

Faktúra je nesprávna

Nesúhlasím s dlhom

Čo môžem urobiť?

Prosím, prihláste sa do systému alebo priamo kontaktujte naše zákaznícke centrum, čo najrýchlejšie. Vysvetlite, prečo so záväzkom nesúhlasíte.

Overíme situáciu s pôvodným veriteľom. Počas tejto doby proces vymáhania pozastavíme. Ak sa však dokáže vaša povinnosť pohľadávku uhradiť, proces vymáhania bude pokračovať. Prosím, berte na vedomie, že veriteľ môže v rámci svojej pohľadávky požiadať o súdne predvolanie. 

Kontaktujte nás

Cudzí záväzok

Toto nie je moja faktúra, čo možem urobiť?

Ak neviete identifikovať účet, ktorý sme vám zaslali, prosím, kontaktujte nás a my túto záležitosť prešetríme.