Chráňte sa pred podvodnými telefonátmi a správami 

Intrum vás nikdy nebude žiadať o poskytnutie osobných údajov, ako sú heslá, platobné údaje alebo overovacie kódy, telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom SMS. Ak dostanete takúto žiadosť, nereagujte na ňu. Ak sa chcete chrániť pred podvodníkmi, prihláste do zákazníckeho portálu cez zelené tlačidlo Môj účet, a zistite, či máte u nás prípad. Prípadne nás kontaktujte priamo. Údaje nájdete v sekcii Kontakt.

Je už môj dlh splatený?

Overenie stavu

Je už môj dlh splatený?

Skontrolujte stav svojho dlhu

Skontrolujte, či už bolo vymáhanie vášho záväzku ukončené. Zadajte referenčné číslo pridelené vášmu prípadu. Referenčný odkaz je uvedený v obdržanej upomienke.

Ak chcete získať podrobnejšie informácie o všetkých svojich dlhoch evidovaných v spoločnosti Intrum, môžete sa prihlásiť do svojho účtu v našom zákazníckom portále.