Chráňte sa pred podvodnými telefonátmi a správami 

Intrum vás nikdy nebude žiadať o poskytnutie osobných údajov, ako sú heslá, platobné údaje alebo overovacie kódy, telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom SMS. Ak dostanete takúto žiadosť, nereagujte na ňu. Ak sa chcete chrániť pred podvodníkmi, prihláste do zákazníckeho portálu cez zelené tlačidlo Môj účet, a zistite, či máte u nás prípad. Prípadne nás kontaktujte priamo. Údaje nájdete v sekcii Kontakt.

Mám otázku o svojom záväzku

Už ste úhradu urobili

Už som urobil/a úhradu

Ako vás môžem informovať?

Skontrolujte stav záväzku po prihlásení. Upozorňujeme, že môže trvať 1-4 pracovné dni, kým sa platba pripíše. Pokiaľ ste platbu urobili v tomto časovom rozpätí, odporúčame vám skontrolovať stav vášho účtu o niekoľko dní.

Ak ste platbu uhradili pôvodnému veriteľovi, budeme potrebovať zaslať potvrdenie o platbe. Prihláste sa pre pokračovanie alebo zašlite potvrdenie na zákaznícky servis.

Dajte si pozor na inkasné náklady, ak ste urobili platbu po splatnosti a bol zahájený proces vymáhania pohľadávky.

Kontaktujte nás